Easy Going, oftewel bijna niets.

27 maart 2012 - Port Alfred, Zuid-Afrika

Nog ongeveer 3 weekjes en dan sta ik weer op Hollandse bodem, waarschijnlijk ongeveer in hetzelfde weer als hier nu. Het word hier regenachtig, de herfst is begonnen. Ik moet nu ’s ochtends echt kijken wat voor weer het is en niet per ongeluk als het te koud is voor een korte broek. Het echte hele bruine is er wel weer van af, dus verwacht niet dat ik een neger ben als ik thuis kom.

Deze week was een rustig weekje, na J-bay was ik helemaal kapot en moesten we rustig aan doen. Maar daar leed stage natuurlijk niet onder. Maandag en dinsdag hebben we goede dingen gedaan, lekker op stage met de kinderen gespeeld. Woensdag hadden we een vrije dag, het was Human Rights  Day, een public holiday. Heerlijk een dagje aan school gewerkt. We moesten een filmpje maken van het project. Dat heb ik dus maar even in elkaar geknutseld. Woensdag avond een drankje met Tessa gedaan, daarna afscheid van haar genomen. Tessa is ook weer terug naar Nederland. Tim, René , Sara en ik konden het niet bij een drankje laten en zijn daarna doorgegaan naar de Lounge om even lekker op stap te gaan. Donderdag hadden we ook vrij omdat we met de kinderen naar strand zouden maar er jammer genoeg geen vervoer was. Lekker lang weekend. Marije was helaas ziek, die heeft vanaf woensdag avond tot nu de hele tijd op bed gelegen omdat ze flink de griep heeft.

Eigenlijk hebben we de rest van de week niet meer gedaan dan drankjes gedronken en toetjes gegeten.

Komende week komen er 2 belangrijke dames uit Nederland. Zij komen de stages bekijken en bakken commentaar geven. Ben wel heel benieuwd. Het zorgt in ieder geval redelijk voor wat stress bij verschillende mensen hier. Ben benieuwd wat dat komende week zal brengen.

Een kort berichtje, maar deze week hebben we gewoon echt niet veel gedaan, iets wat ik ook niet echt heel erg vond.

Tot volgende week.

Liefs,

Aniek.

1. Saakje Schuttenbeld:
    27 maart 2012
    He meid.
    Nog een paar weken he? Papa is al thuis en jullie komen waarschijnlijk allemaal in april thuis. Dat worden veel verhalen en foto's denk ik. Hier is het nu super mooi weer.Geniet nog lekker van alles en tot snel.