Home alone at Easter.

8 april 2012 - Port Alfred, Zuid-Afrika

Fijne Pasen allemaal!

Zoals jullie lezen ben ik heerlijk alleen thuis met pasen. Een heel weekend alleen en nee heb geen medelijden met mij, ik heb het heerlijk. Gisteravond heb ik de hele avond mijn nagels gelakt, dat was de eerste keer in Zuid Afrika dat ik daar weer een hele avond aan had besteed, kortom, echte qualitiy time.

Deze week is er niet zoveel gebeurd. De motivatie is een beetje op, en eigenlijk iedereen heeft zin om naar huis toe te gaan. Dat is dan ook heel erg op het  project te merken.

Maandag had ik nogal hoofdpijn, dus heb ik de hele dag op bed gelegen, Marije kwam al heel vroeg weer terug van stage, want er was niets te doen. Dinsdag mochten we wel een dagje vrij omdat er dan zowiezo niemand zou komen. Woensdag waren we daar en verassing, er was niemand. Donderdag zouden we met de kinderen naar het strand, Toen regende het dus dat ging ook niet door. Kortom een hele drukke week.

Maar dat heeft ook zijn goede kanten, ik ben namelijk al begonnen met het leren van mijn tentamens. Ik heb toch niets beters te doen. Ook ben ik al een klein beetje begonnen met mijn koffer. Ik heb al een extra tas van marije geleend en zal nog meer plekken in koffers moeten regelen, ik heb namelijk niet genoeg ruimte, of zoals anderen het zouden zeggen. Te veel spullen.

Het word nu erg rustig op school. Zaterdagavond heb ik er zelfs het licht uit gedaan. Het is nu tussenweek, volgens mij hebben ze hier dan twee weken vrij. Alle Zuid Afrikaanse studenten zijn tud sterug naar huis, Ook zijn heel veel Nederlandse studenten op vakantie. Het is nu dus echt heel rustig. Ik denk dat er nu nog ongeveer 20 studenten rondlopen. Word dus een rustig afsluitend weekje.

Nou zoals jullie wel merken heb ik ook niet zoveel meer te vertellen, alleen dat ik er echt wel zin in heb om naar huis te gaan, dus tot snel allemaal!

Heel veel liefs,

Aniek

1. Saakje Schuttenbeld:
    8 april 2012
    Leuk Aniek en dat licht uit doen als laatste dat ben jij volgens mij wel gewend. Wij hebben hier ook een rustige pasen, maar daarna komt iedereen gelukkig weer richting huis!!!
    Geniet er nog van en tot heel snel!!!
  2. Marije:
    9 april 2012
    Hee!!
    Nou bijnaaaaaaa, nog een paar nachtjes en je zit alweer in het vliegtuig! Tot snel!
    Xxx