Daar gaat ze.

10 november 2011 - Port Alfred, Zuid-Afrika

De koffers zijn gepakt, van 26 netjes naar 20 kilo en besloten om toch maar 5 potjes nagellak mee te nemen in plaats van 10. (Dit besloten omdat ik hoorde dat ze in Zuid Afrika ook hele goede nagellak hebben) Nog een gezellige tot ziens borrel gedronken met vrienden en familie en als finishing touch, kreeg ik een kaartje op de mat van Sanne en Linda uit Nieuw Zeeland.

Nu gaat het toch echt gebeuren, alleen kwam ik er natuurlijk op het laatste moment achter dat mijn pasjes uit mijn portemonnee waren gevallen, vorige week ook al en ik dacht dat ik het nu toch echt wel voor elkaar had. Gelukkig heb ik van Marije een steen gekregen die geluk brengt, iets wat ik ook wel kan gebruiken.

Nu nog even over de zenuwen, ze zijn nog steeds erg ver te zoeken, maar dat zal vast komen op het vliegveld.

Nog even via deze weg, iedereen hartstikke bedankt voor de smsjes en berichtjes en iedereen die er gister was, ik vond het super gezellig!

Tot in April!

Liefs Aniek

1. Tonny en Lou:
    10 november 2011
    Heel veel plezier in Afrika en een goeie reis
    Geniet er van en veel succes met je stage
    Lou en Tonny
  2. Nadieh:
    11 november 2011
    Heeel veel plezier meid!!
  3. Mireille Hunneman:
    11 november 2011
    Heel veel plezier daar en wij zullen je ook volgen via je blog!
    lfs Mireille en de rest.
  4. Annemieke:
    11 november 2011
    Hej meid! Haha dat nagellak zoveel kan schelen in kilo's, weet je zeker dat je niet een potje body scrub thuis had kunnen laten, haha! Veel plezier en we zijn erg benieuwd!!
    Liefs