De Voorbereidingen.

17 oktober 2011

Heee Lieve mensen,

Zoals de meeste allemaal wel weten ga ik op 10 november 2011 voor 5 maanden naar Zuid Afrika. De meeste voorbereidingen zijn gedaan en 10 nobember komt steeds dichterbij. Dus ook voor mij tijd voor een blog.

Toen ik een aantal maanden geleden hoorde dat ik toch naar het "Buitenland" op stage kon, ben ik meteen op zoek gegaan naar een leuk land, met een nog leuker project. Na zoektochten en informatie avonden bleek dat ik gewoon via school naar Zuid Afrika kon en ook nog eens op de campus van daar kon slapen.

Sollicitatie brief verstuurd, sollicitatie gesprek gehad en toen: Ticket geboekt. Ik vlieg samen met Laura via Johannesburg en Zurich naar Port Elizabeth, daar slapen we een nacht en dan worden we opgehaald door iemand van school, om de rest van de 5 maanden door te brengen in Port Alfred.

Voor de mensen die mij ontzettend gaan missen (of juist niet) kan je alvast uitkijken naar 16 april. Ik vlieg dan alleen terug, weer via Johannesburg en Zurich om vervolgend om op 17 april weer terug in Nederland te zijn.

Veel mensen hebben al gevraagd wat voor een stage ik ga doen. Ik heb nog geen idee. De eerste 2 weken gaan wij bij veel projecten langs en bij andere campussen van Stenden. Dan mogen we zelf kiezen wat voor een project we gaan doen, zoals het nu lijkt hoop ik met zwerfjongeren aan de slag te kunnen.

Ik hoop jullie straks wekelijks op de hoogte te kunnen houden van mijn ervaringen daar.

Liefs Aniek

2 november 2011
    Ik ga je missen!
  3. Leonie:
    9 november 2011
    Ik hoop dat je daar naar je zin hebt
  4. Leonie:
    Ik wens je veel plusier
  5. alie brouwer:
    He Aniek

Een hele fijne tijd toegewenst in zuid afrika,we gaan je blog zeker volgen

groetjes Alie